Twitter w Polsce – podsumowanie 2016 r.

2016 rok na Twitterze był czasem wzrostów! Takie wnioski płyną z raportu, który przygotował Sotrender. Według przedstawionych danych, przeciętne konto na Twitterze obserwuje o 23% więcej użytkowników, niż przed rokiem, a tweety otrzymują o 22% więcej polubień.

Najwięcej emocji na polskim Twitterze w 2016 r. wzbudziła piłka nożna – najczęściej używanymi hashtagami były: #EURO2016 oraz #POL, a grono obserwatorów Roberta Lewandowskiego powiększyło się o 109%, czyniąc profil piłkarza najszybciej rosnącym.

Najbardziej zaangażowane w twitterową interakcję były profile mediów – tweetowały najczęściej, jednak to pod postami osób indywidualnych pojawiło się o dwa razy więcej serduszek.

Chcecie wiedzieć więcej? 🙂 Cały raport z podsumowaniem i ciekawostkami o rosnącej popularności Twittera, znajdziecie w tutaj.