W ramach działań edukacyjnych uruchamiamy

SZKOLENIA Z TWITTERA

Miejsce szkolenia

Warszawa / Gdańsk


Opis szkolenia

Twitter w Polsce to medium, które charakteryzuje się największą cytowalnością w mediach tradycyjnych. Jest doskonałym narzędziem do budowania komunikacji i świadomości pośród polityków i dziennikarzy zajmujących się tematyką gospodarczą. Jednocześnie Twitter to doskonałe medium do komunikacji Live i budowania kontaktu w najważniejszych dla użytkowników momentach.

Użytkownicy Twittera charakteryzują się nadreprezentacją mężczyzn (59%) oraz osób o deklarowanym wyższym niż średnie dochody (77%). Aż 98% użytkowników deklaruje, że bierze czynny udział w podejmowaniu decyzji zakupowych.

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają podstawy Twittera a następnie przejdą przez praktyczny kurs przygotowania strategii komunikacji na Twitterze, planowanie kampanii oraz dostępne narzędzia budowania komunikacji.

Po zakończeniu kursu uczestnicy będą w stanie samodzielnie przygotować strategię komunikacji, przygotować plan komunikacji na Twitterze oraz uruchomić własną kampanię i optymalnie ją przeprowadzić.

Zakres kursu

  • Budowanie strategii komunikacji na Twitterze
  • Matryca komunikacji na Twitterze
  • Przygotowanie kalendarza wydarzeń Live
  • Wykorzystanie mediów
  • Formaty reklamowe i panel reklamowy
  • Narzędzie wspierające komunikację na Twitterze

Dla kogo jest kurs

  • Marketing Managerów i Brand Managerów odpowiedzialnych za komunikację marek w mediach społecznościowych w tym na Twitterze
  • Osoby zarządzające kampaniami w mediach społecznościowych
  • Startupy chcące wykorzystać Twittera do ekspansji zagranicznej
Kurs został stworzony, aby przygotować uczestników do samodzielnego zaplanowania strategi komunikacji, jej wdrożenia, oraz poprowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych na Twitterze.

CURRICULUM

Wprowadzenie do Twittera
  • Live, Public, Conversational, Distributed
  • Komunikacja na Twitterze
  • Mobilny Twitter
  • Dyskusja
Pierwsze kroki
  • Od czego zacząć na Twitterze
  • Dobre praktyki
  • Przydatne arzędzia
Produkty reklamowe Twittera
  • Przegląd produktów reklamowych
  • Cele kampanii
  • Targetowanie
  • Specyfikacja
  • Mierzenie konwersji
Panel reklamowy Twittera
  • Podstawy panelu
  • Ustawianie kampanii
  • Optymalizacja kampanii
Case studies - inspiracje
  • Przegląd najlepszych kampanii na Twitterze
Strategia komunikacji na Twitterze
  • Analiza aktywności
  • Planowanie komunikacji
  • Macierz komunikacji
  • Planowanie kalendarza real-time

Zgłoszenie

Jeśli jesteś zainteresowany lub zainteresowana czekamy na kontakt kurs@140media.pl